Apple-en marketing estrategiak

Applek-ek hainbat marketing estrategia nagusi ditu jendearen arreta bereganatzeko, hauek dira garrantzitsuenak:

Bezeroetan jartzea arreta guztia. Bezeroak pozik ez badaude, ez dute dirurik irabaziko, beraz, bezeroa pozik mantentzeko ahal den guztia egin behar dute.

Benetakoa izatea. Benetakoa izatea, egiazkoa eta zintzoa, produktu guztiekin eta enpresako zerbitzu guztiekin. Zin egin dutena betetzea da metodorik eraginkorrena.

Esperientzia da ikasteko armarik eraginkorrena. Batzuetan, merkatu berriek eta esperientzia gabekoek, ez dute ondo funtzionatzen. Aldiz, Applek ondo funtzionatzen du, esperientzia asko duelako, esperientzia onak eta ere bai txarrak.

Espezialistak izatea. Oso ondo ezagutu behar dute haien enpresa Apple-eko langile guztiek. Langile guztiak lan egiten duten sektorearen ikasiak izan behar dira, noski.

Konpetentzietatik ikasi: Empresa askok ez dute hori egiten, eta Applek egiten du. Beste merkatuak egiten dutena ikasi eta hobetze badute, gainontzeko enpresak baino bezero gehiago izateko aukera izango dute.

imageHau applek egindako iragarki bat da, eta hemendik aukeratu dugu: http://www.elportaldeservicios.com/elportaldeservicios_noticias_detalle.php?nid=967

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s